Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Saturday, February 03, 2007

Faisal, Frederich Naumann dan KeADILan



Pada 27 Januari lepas, saya diarahkan untuk mengendalikan satu pertemuan penting Parti; Program Pemantapan Parti. Seperti biasa, banyak tugas-tugas ‘bidan terjun’ terpaksa dibuat. Saya diarahkan untuk menjadi pengacara majlis.
Acara itu diadakan di Hotel Corus, Kuala Lumpur.

Ramai figur-figur penting (di luar Parti) dijemput untuk hadir dan membentangkan kertas kerja. Tak perlu saya nyatakan satu persatu nama-nama yang dijemput untuk hadir dalam pertemuan tersebut kerana menjaga kepentingan masing-masing.
Tak dapat dinafikan ada peserta-peserta poyo yang juga dijemput. Sudah tentu Parti mempunyai alasan untuk menjemput mereka.
Program padat dengan diskusi, pembentangan kertas kerja dan dialog.
Sebagai secretariat, tidak banyak perkara dalam pengisian program. Tetapi tugas sebagai secretariat cukup penat, melayan karenah 100 peserta. Saya dibantu oleh Moon, Fahmi dan Zara.


Rakan-rakan muda yang lain turut hadir: (Dari kiri) Shahril’ Nik Nazmi, Kai Loon, Wan, Gaddafi, suami Shahida, Sharifah Shahida, Safawati, Izzah dan Faisal.


Saya rasa saya mendapat tugas ini kerana pertalian saya dengan Yayasan Frederich Naumann agak rapat. Mereka juga bersetuju untuk menjalankan projek bersama Blog Bugs sepanjang tahun 2007. Nantikan kejutan!

2 Comments:

At 6:36 pm, Anonymous Anonymous said...

Suami Shahida nama Azharizan or Jijan in short...:)

 
At 5:01 pm, Anonymous Anonymous said...

jordan shoes
yeezy boost 380
bathing ape
supreme outlet
yeezy outlet

 

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com