Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Monday, June 19, 2006

Blog Baik Lawan Blog Jahat 1


Apakah blog baik dan apakah blog jahat? Apakah blog? Siapakah blogger-blogger yang dimaksudkan. Bagaimana sesebuah blog itu boleh jadi baik atau boleh jadi jahat. Blog pertama yang saya katakan jahat adalah blog Faisal Mustaffa. Faisal Mustaffa ialah kawan yang saya jumpa hari-hari, yang menemani saya makan pisang di restoren Shahi Qilla. Saya akan buktikan. Blog kawan-kawan saja sebahagiannya baik tapi banyak yang jahat. Blog saya dulu agak baik, sekarang jahat sedikit tapi dalam usaha untuk bertaubat. Bila tak ada kerja macam ini, saya ingin menjadi nakal. Apologi seawalnya. Saja main-main.


Bersatulah geng-geng baik melawan geng-geng jahat! (Mungkin khalidjaafar.org tidak selesa dengan slogan seperti tulisannya berkaitan khalifah dan Zhuge Liang dalam forum di Ummahonline.com)

1 Comments:

At 12:40 pm, Blogger 1 said...

Dah sah jahat. Lain kali letakkan kredit. Bahawa entri ini diangkat dari blog aku. Tak cukup setakat letak link. Nanti orang kata aku tulis surat layang.

Confirm jahat. (:

 

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com