Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Wednesday, March 03, 2004

Sudah lama rasanya blog ini tidak disumbat dengan kenyataan-kenyataan akhbar yang sukar diperolehi di media perdana. Juga, penulisan saya juga rencana terakhir juga sudah lama tidak kelihatan sunggupun banyak penghasilan telah dihasilkan.

SIBUK. Memang itulah alasan.....

Terkilan rasanya pada hari pelancaran weblog ini 19.02.2004, tidak banyak acara yang dapat dimemorika.

Bahang pilihanraya sudah tiba. Persoalan, di manakah saya akan berkempen dan untuk calon mana? Itu yang menyebabkan weblog ini tidak dikemaskini. Tugas-tugas kempen telah pun berjalan. Setiap malam, mesyuarat demi mesyuarat - membuatkan saya mempunyai beberapa jam sahaja di rumah (untuk tidur, bukan berehat).

Masalah "Penjilat Ludah" pun telah mengakibatkan saya terpaksa bergegas beberapa hari ke pejabat editor untuk menghantar berita.

Sekarang tiba persoalan, bagaimana dengan kerja rutin???? Adakah kerja-kerja yang sepatutnya dilakukan harian dapat dibuat, dengan adanya kekangan ini?

Inilah menjadi persoalannya. Patutkah saya menumpukan perhatian sepenuhnyaa dalam bidang penulisan? Adakah masa depan? Dapatkah bil-bil bulanan dibuat dengan lancar?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com