Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Saturday, June 28, 2008

Makan Tengahari Bersama Pesuruhjaya Tinggi India

Dari kiri: Charles Santiago (Ahli Parlimen Kapar), NK Saxena (Timb Pesuruhjaya TInggi India), Ashok K Kantha (Pesuruhjaya Tinggi India)

Pada 25 Jun 2008 yang baru lalu, aku mendapat jemputan daripada Pesuruhjaya Tinggi India ke Malaysia, YBhg Ashok K Kantha ke kediaman beliau untuk makan tengahari.

Pertemuan diadakan di kediaman rasmi Pesuruhjaya Tinggi di Jalan Duta, Kuala Lumpur.

Aku hadir bersama 12 Ahli Parlimen lain. Meeka ialah Chong Eng (Bukit Mertajam), M.Kulasegaran (Ipoh Barat), Tan Kok Wai (Cheras), Prof.Dr.P.Ramasamy (Batu Kawan), Teo Nie Ching (Serdang), Charles Anthony Santiago (Klang), M.Manogaran (Teluk Intan), Sim Tong Him (Kota Melaka), John Fernandez (Seremban), Lim Lip Eng (Segambut), Er Teck Hwa (Bakri) dan Liew Chin Tong (Bukit Bendera).

Kami dilayan sungguh mesra dan pelbagai isu dibincangkan dan tujuan utama ialah bagi mengeratkan pertalian dua negara.

Aku tidak berapa dapat menumpukan perhatian dalam topik perbualan sepenuhnya kerana fikiran aku berkecamuk memikirkan tugas di Parlimen yang masih belum selesai.


Turut hadir dalam perjumpaan tersebut ialah Timbalan Pesuruhjaya Tinggi, NK Saxena, Setiausaha Kanan, VKV Raman, Penasihat Pertahanan, PK Siwach dan rakan aku Lim Swee Kuan.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com