Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Tuesday, December 25, 2007

Selamat Hari Jadi....

Pada malam sebelum menyambut Aidil Adha, kami mengadakan majlis menyambut hari jadi kepada tiga teman istimewa di PJ State.

Cynthia Gabriel (Pengarah Eksekutif CARAM Asia), Yap Swee Seng (Pengarah Eksekutif SUARAM) dan Tian Chua (Pengarah Eksekutif LRC).

Sungguhpun mereka lahir pada tarikh yang berlainan tetapi kami menyambutnya pada hari tersebut memandangkan keesokan harinya hari cuti (Hari Raya Haji).

Aku hadiahkan mereka dengan jam dinding. Aku tidak mengathui bahawa budaya cina pantang menerima jam sebagai hadiah kerana dianggap sebagai menggalakkan penerima 'jalan' bersama waktu. Namun, mereka tidak mengembalikan hadiah-hadiah tersebut. Dan aku pun tidak ketahui atau maklum kepada perkara berkenaan.

Teman-teman lain yang turut hadir termasuk Eric Paulsen, Nathaniel Tan, Alison Wee, Elizabeth Wong, Jonson Chong dan ramai lagi. Nasib baik ada Latheefa (Beebi) Koya. Kalau tidak, aku seorang sahaja beragama Islam yang berada dalam kumpulan berkenaan.

Aku juga ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Natal kepada mereka yang menyambutnya.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com