Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Wednesday, September 26, 2007

Forum Buka Minda


Aku diperkenalkan dengan satu laman forum maya yang baru: GUA.

Billboard untuk mempromosikan forum ini aku dah nampak di beberapa stesen-stesen LRT.

Masa laman ini ditunjukkan kepada aku dan sepupu-sepupu aku, gua tu apa?

Individu tu bagitahu.....gua tu kan terma baru untu saya, aku, gue,I....

Aku dah agak dah pun.

Topik Forum

Aku dah daftar dalam laman tu...Ada beberapa topik yang agak menarik adan ada juga topik poyo.

Topik Menarik

1. Dilema Pekerja Swasta Bergaji Sederhana
2. Boikot Harga Barang Mahal
3. Nurin Jazlin
4. Gigs & Concerts
5. Buku Baru Dalam Pasaran

Topik Poyo

1. CT DAN DATO K(imagine it) hahahah!!
2. Need Advice
3. Cars
4. Hororscope

Rata-rata, laman ini akan menjadi teman aku dalam mengorek cerita untuk bahan-bahan baru. Aku cuma berharap moderator dapat mengawal forum ini agar tidak ada komen-komen tak senonoh daripada orang ramai yang mencacatkan diskusi maya ini.

Selamat berforum.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com