Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Monday, August 16, 2004

Minggu lepas amat membengangkan kepala otak. Deadline pada hari tersebut walhal satu pun kerja aku belum dimulakan. Dengan terlupa, nama aku pula telah dihantar ke satu bengkel media. Jadi, terpaksalah aku menghadirkan diri.

Sambil berbengkel, aku mula mengumpulkan gambar-gambar yang ingin disiarkan sepanjang aku berada dibeberapa lokasi events. Tapi komputer aku tak boleh dibuka seperti biasa. jadi, aku hantarkan ke klinik dan mendapati hard disk nya sudah tidak boleh dipaka dan maklumat dalamnya semuanya hilang! Aku terduduk, kelu.

Hari kedua aku terpaksa meminta izin untuk tidak hadir ke bengkel kerana terpaksa berada di pejabat menyiapkan berita-berita yang perlu dihantar.

Jadi, bagaimana dengan artikel-artikel yang untuk dibukukan itu? Kena taip semula....

Tetapi aku dah siapkan 10 artikel lama yang kami simpan di komputer di rumah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com