Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Thursday, May 06, 2004

Aku hari ini nak minta maaf kepada beberapa pihak yang aku rasa telah terkecil hati dengan kenyataan yang aku keluarkan.

Buat beberapa hari ini, aku berasa sungguh tertekan atas masalah kewangan. Bil-bil yang datang satu persatu; premium insurans tahunan yang telah luput bulan lepas, cukai kereta yang akan luput bulan depan, kereta yang tidak berada dalam kondisi yang memuaskan.....sungguh menekan aku.

Appointment yang aku buat sebelah petang pula tidak dapat ditumpukan sepenuhnya. Aku harap mereka-mereka ini faham keadaan aku dan beri beberapa hari untuk aku kawal keadaan.

Maaf sekali lagi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com