Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Tuesday, August 24, 2004

Hari ini satu lagi sejarah telah dibuat dalam karier saya sebagai penulis dan wartawan bebas. Saya telah diterima sebagai wartawan sepenuh masa buat satu lagi media internet.

Malaysia Today ialah sebuah media internet terbaru. Ia dilancarkan secara rasmi pada bulan Ogos dan memuatkan berita-berita terikini mengenai dalam negara.

Saya telah diyakini dengan diberikan sebuah kolum seni. Jadi apakah pertaliannya dengan penulisan buku saya? Ia akan menjadi sebuah lagi alternatif bacaan tulisan saya selain daripada laman ini (www.faisalmustaffa.blogspot.com)

Saya berasa amat bertuah dengan tawaran yang diberikan dan cuba untuk mengisinya dengan berita-berita terkini yang saya terima, insya-Allah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com