Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Friday, May 01, 2009



Hari ini aku dijemput untuk menjadi salah seorang panel dalam talk show TV Antara berjudul Kanta Media.

Terus terang, aku nak bagitahu aku tak pernah layan TV Antara ni.

Editor telefon aku dan terus bagitahu nak wawancara aku. Dan aku pun tak pasti siapa panel-panel lain.

Bila aku tanya tajuk, dia kata tentang Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Antara lain, isu-isu yang diperbincangkan ialah integriti SPR dalam pilihanraya dan suasana sekarang dan cara-cara yang dibuat SPR yang tidak memainkan peranan sebenar dan tidak menggalakkan sebuah level playing field.


Aku ni pulak, bila dapat assignment macam ni, aku akan berjaga malam untuk refresh balik indormation aku. Letih beb!

Aku tiba awal, diperkenalkan dengan hos rancangan tersebut, Zulkarnain.

Panel-panel lain rupanya N.Gobalakrishnan (Ahli Parlimen Padang Serai), Nik Nazmi Nik Ahmad (ADUN Seri Setia). Kawan-kawan lama rupanya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com