Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Tuesday, March 18, 2008

I Say, "Terima Kasih"



Mungkin rasa sedikit terlewat untuk menyatakan rasa terharu dan ucapan terima kasih tetapi saya rasa, "better late than never".

Secara khusus, selain daripada calon yang bertanding, saya ingin menyatakan rasa jutaan terima kasih kepada beberapa pihak:

1. Kamarul Hisham Yeop Hashim (PAS) - kerja keras
2. Hj Izham (PAS) - berpengalaman dan teliti dalam kerja
3. Roslan Shahir (YDP PAS)
4. Shoba a/p Manoharan -
5. Kashfullah Amaluddin - warak, banyak memberi sumbangan.
6. Edward Ling (DAP) - dia ni memang cool. Tak panas baran.
7. Marco Wong - semua risalah tak dapat difotokopi kalau dia ni tak ada
8. Shamsul Hezri (Syul) - budak Kolek. Drive aku merata tempat. Tolong aku banyak untuk check kan status undi
9. Hairulnizam - dia dipecat dari firma guaman tempat dia bekerja
10. Moses - kerja sampai larut malam. Tak larat aku nak tunggu dia habis kerja untuk aku tutup kedai.
11. Mano - dia nazar nak bagi gunting rambut percuma untuk sebulan
12.

Nama-nama lain akan saya kemaskinikan di posting ini.

Hanya Tuhan sahaja yang dapat membalas jasa Tuan-tuan dan Puan-puan.

Salams

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com