Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Saturday, March 08, 2008

Aku Menjadi Bahan Rakaman TV ONE Indonesia

Wartawan Dodi dan Sharmila Turaisingam


Memang menjadi masalah aku untuk bangkit awal pagi. Setiap hari terutama tempoh berkempen, dari pagi lagi telefon aku berdering setiap tiga minit.

Maklumlah, talian aku menjadi hotline kempen Kelana Jaya dan juga hotline BERSIH.

Bermula jam 11 baru aku bersedia untuk menjawab panggilan. Salah satunya ialah wartawan dari stesyen TV swasta Indonesia, TV One.

Mereka bercadang untuk mewawancara aku mengenai isu pengundi hantu.

Aku mempelawa mereka datang ke rumah sahaja kerana lebih selesa dan dapat fokus dalam produksi.


Kami menuju ke rumah-rumah pengundi hantu dan ke rumah Sharmila bagi temuramah ekslusif bersama Sharmila.

Labels: , ,

1 Comments:

At 4:04 pm, Anonymous Anonymous said...

Congratulations to all Malaysians,

For capturing Penang, Selangor, Perak, and kedah... dont forget, KL too (BN lost all in KL but 1 parliament seat). And, for recapture Kelantan.

The town councilors must be elected by the people of all those states & territory.
PLS do this first!

 

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com