Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Thursday, February 28, 2008

Sidang Media P104 Kelana Jaya



Saya telah mengaturkan sidang media Parlimen Kelana Jaya dengan mengenengahkan pasukan muda-muda berlawan dengan ahli-ahli politik karat:
Parlimen Kelana Jaya (P104)

Loh Gwo (34 tahun) melawan dengan Lee Hwa Beng

DUN Seri Setia (N32)

Nik Nazmi Nik Ahmad (26 tahun) melawan Sheripah Noli Syed Hussin

DUN Subang Jaya

Hanna Yeoh (29 tahun) melawan Ong


Kisah Utusan Malaysia

Seorang wartawan yang memperkenalkan dirinya sebagai Fizan (No Tel 017-7698385) memanggil pejabat bilik gerakan untuk jadual kami.

Saya memberitahu bahawa kita tidak mempunyai kelengkapan faks tetapi janji dengan beliau untuk menghantarkan salinan apabila talian internet saya berfungsi kembali.

Apabila didesak, saya bertanya, "kalau beri pun, Utusan bukannya dank tulis. Kalau tulispun, faktanya diputar-belit."

Fizan: Jangan cakap macam tu. Macam mana saya nak tulis kalau you tak bagi.

Saya: Saya pernah janji untuk kerat jari bila ada wartawan sebelum ini mahu tahu bila program terperinci Anwar Ibrahim di Kelana Jaya pada 4 Februari lalu. Wartawan itu cuma gelak dan kata kita hanya jalankan tugas.

Fizan: Jangan cakap Utusan bias! You bagitahu Harakah tu tak bias ke?

Saya: Cik Fizan, Harakah tu milik PAS, akhbar tabloid PAS dan lesen mengikut peraturan ROS. Utusan akhbar perdana. Kalau Utusan akhbar milik UMNO, dia kena keluar 2 kali sebulan sahaja.

Fizan: Saya cuma nak minta jadual, you nak cakap macam-macam.

Saya: Saya akan berikan jadual. Saya tunaikan janji. Saya minta Cik Fizan kerja dengan etika.

Fizan juga boleh dihubungi melalui emel: fizani81@yahoo.com

Sangkaan saya betul, Faizah tidak melaporkan apa-apa pun dalam Utusan!

Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com