Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Wednesday, November 28, 2007

Forum BLOGS + WALLET dan Pelancaran Buku KONFLIKTING

MAKAN FREE BEB!!!!!


Tarikh: 1 Disember 2007
Masa: 8 malam
Tempat: Corus 1, Hotel Corus, Jalan Ampang, Kuala lumpur

Ahli panel:

1. Roslan SMS (http://www.wtv8.tv)
2. M.Zulkifli (www.gua.com.my)
3. Faisal Mustaffa (http://tokobuku.fotopages.com)

Anjuran:
Blog Bugs & Anwar Ibrahim Club

Dibiayai oleh:
Freiderich Naumann Foundation

Sebarang pertanyaan, hubungi Faisal 019-2232002 atau e-mel keluar.sangkar@gmail.com

Bab 1: TAHUN MELAWAT MALAYSIA 2007
Ekspresi gambar: Yang manakah lebih dominan? Yang manakah lebih baik? Yang manakah lebih cantik? Yang manakah lebih bermakna?

Apakah pilihan kita benar-benar pilihan kita?

Bab 2: AKU DAN MEDIA

BB 3: PERSEPSI POLITIK


BAB 4: GANGSTERISME


BAB 5: AHLI PARLIMEN vs RAKYAT KEBANYAKAN


Ekspresi Lukisan: Aku terdengar satu perbualan di kedai mamak...sambil minum nescafe. "Kau tak bosan ke pergi kerja balik kerja..pastu buat kerja yang sama...dan berapa lama kau kerja?
Ada lapan tahun? Apa yang kau dapat? Balik je k
erja..penat..pastu tidur.. sok kerja balik!" "Aku tak kacau orang..aku buat kerja aku.. dapat gaji...bayar hutang...kereta...kredit kad...bil...keluar ngan awek..
lebih aku simpan untuk kecemasan.. takda masa aku nak fikir atau buat benda lain! Buat pening kepala je!"

" Aku nak tanya kau..mana lagi penting duit atau masa?"

BAB 6: NEGARA ISLAM

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com