Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Thursday, October 21, 2004

Projek Buku Terpaksa Ditangguhkan Lagi

Projek buku saya terpaksa ditangguhkan lagi kerana tidak mencukupi bahan. Setelah dikumpulkan kesemuanya, hanya terdapat dalam lingkungan 20 sahaja. saya perlukan lebih kurang 50 artikel supaya benar-benar mempunyai kualiti sebagai satu bahan bacaan berbentuk buku.

Tetapi, dalam pengumpulan tersebut saya masih lagi memuatkan tulisan-tulisan biasa saya di tabloid-tabloid tempatan.

Yang terakhir ialah berkaitan dengan Filem Puteri Gunung Ledang. Ia mempunyai banyak isu-isu yang tidak diketahui berkaitan dengan penggambaran filem tersebut.

Selain daripada itu, produksi album Nitrus juga akan bermula sehari-dua ini. Album ini saya jangkakan akan disiapkan sebelum Hari Raya dan boleh berada di pasaran pada bulan November nanti.

Berkaitan dengan pembikinan klip video, ada beberapa penukaran lagi yang diperlukan oleh anggota Nitrus.

Mengikut perancangan, penggambaran akan bermula minggu hadapan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com