Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Saturday, October 03, 2009


Filem usaha aku yang pertama, diterima oleh penganjur Freedom Film Fest 2009 dan filem aku ini di antara 23 filem yang lainnya akan dibawa ke beberapa negeri merata Malaysia. Aku menerbitkan filem ini manakala Ebrahim bertindak sebagai pengarah.

Sesungguhnya, aku tidak mengharapkan sebarang imbuhan daripada filem pertama aku ini untuk menang. Bagi mengambil bahagian dalam fest ini sudah membuat aku rasa puas.

Aku akan berada di Annexe, Central Market pada 11 pagi, 4pm bagi tayangan filem ini bersama dua lagi filem lain.

Pihak yang aku temuduga dalam filem ini; Edmund Bon, Amer Hamzah, Meor sudah bersetuju untuk hadir menonton filem tersebut...bersama ibu aku!

Keterangan lanjut, sila klik di sini.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com