Klik sini untuk membeli Buku dan VCD Keadilan terbaru !
Faisal Mustaffa's Facebook profile


Bangkitlah Kaum Buruh & Petani
Menentang Ekstremis & Hipokrits!


~ faisal mustaffa online ~


 

Saturday, May 10, 2008

More Review on SELAK from Zulhabri

Mekaseh pengunjung KLAB

Photobucket - Video and Image Hosting
Faisal dan Selaknya

Photobucket - Video and Image Hosting
aku menerima kunjungan geng Borders, Shirley & Bobbie

Photobucket - Video and Image Hosting
Pelancaran buku Selak, Chin Tong, Chin Huat,Syed Syahir,Haris, Faisal & Med

Photobucket - Video and Image Hosting
Terima kasih Belot sang penyelamat

Photobucket - Video and Image Hosting
Meriahnya

Photobucket - Video and Image Hosting
Sharon di gerai Malaysian Bookcrossers

Berakhir sudah KLAB 2008. Hati puas melihat sambutan yang diberikan. Esok aku akan duk berbincang ngan co-organizer KLAB merangkap jurucakap, Amir Muhammad tentang projek seterusnya. Badan & mental masih capek, namun kerja2 harus berjalan terus.

Hari kedua kunjungan sedikit kurang dari hari pertama, namun jualan di beberapa gerai lebih tinggi dari hari sebelum. Aku di Gerakbudaya & SIRD berjaya menjual hampir 70 judul buku di mana buku Isham, Keganasan, Penipuan & Internet menduduki carta pertama dengan 33 buah buku terjual, diikuti oleh dua buku terbaru allahyarham Rustam A. Sani, Social Roots of Malaya Left, 24 naskhah & Failed Nation, 22 naskhah, Tipping Point terbitan The Edge dengan 14 naskhah dan Where Monsoons Meet, 7 naskhah. Jumlah punya jumlah, lebih 4k juga jualan kami.

Agak mengejutkan apabila semua karya Pramoedya hampir habis dijual dan judul2 dari Indonesia mendapat sambutan yang tidak kurang hebat. Aku juga menyimpulkan bahawa ramai dari pembeli2 di gerai aku kali ini tidak pernah mendengar nama Gerakbudaya & SIRD dan ramai dari mereka bertanya lokasi pejabat atau kedai pada sangkaan mereka. Apa yang pasti selepas ini terdapat peningkatan jumlah mereka yang mengenali kami dan inilah juga tujuan sampingan KLAB diadakan untuk berinteraksi secare terus dengan pembeli dan bakal2 pembeli.

Apapun terima kasih kepada Amir & Dina di atas kerjasama berpasukan yang baik serta Uzair yang membantu dan Chet Chin yang mengendalikan sudut buku percuma dengan jayanya. Terima kasih juga kepada rakan2 yang hadir, Aran, Jibam, abang aku, Eugene, Jen, Shirley, Bobbie, Shazreeda dan ramai lagi. Jumpa lagi di edisi yang akan datang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com